Reklama i marketing

Twoja firma w Mapach Google – wirtualny spacer 3D

Promocja firmy w Mapach Google to dzisiaj jeden z głównych punktów reklamy marki w sieci. Dzięki niej stajemy się widoczni dla osób wyszukujących konkretnej usługi w danej lokalizacji i możemy w ten sposób pozyskać wielu klientów. Istnieje doskonały sposób, by pośród mnóstwa podobnych firm w naszej miejscowości zaznaczyć swoją obecność […]

Wirtualny spacer z modelem 3D – wykorzystaj go do promocji firmy

Wirtualny spacer z modelem 3D to najlepsza metoda na przedstawienie ewentualnym klientom naszej nieruchomości, biura czy powierzchni usługowej, które zamierzają np. wynająć. Dla sporej ilości klientów okazja do zwiedzenia danego pomieszczenia przed podpisaniem umowy jest ogromnie istotna, a my wykonując taki wirtualny spacer z modelem 3D, ułatwimy im podjęcie korzystnej […]

Nadruki na torbach – pomysł na praktyczny gadżet reklamowy

Przed przedsiębiorstwami, które organizują promocję bądź jadą na targi, częstokroć pojawia się dylemat, jaki gadżet reklamowy zamówić. Powinien on przecież nie tylko przykuwać uwagę klientów, ale też być na tyle przydatny, żeby codziennie go wykorzystywali i w ten sposób utrwalali więź z marką. Takim produktem jest m.in. torba z nadrukiem. […]

Optymalizacja dla urządzeń mobilnych? To przecież proste!

Powszechne używanie urządzeń przenośnych sprawia, że webmasterzy z większą ochotą przygotowują mobilne wersje stron. Jest to niezwykle istotne ze względu na coraz większy ruch w Internecie pochodzący właśnie z urządzeń przenośnych. Jest prosta zasada: jeśli chcesz mieć wielu użytkowników musisz zapewnić im jak najwygodniejsze warunki korzystania z Twojej strony. Dlatego […]

Filmy korporacyjne – prezentacja firm w mediach społecznościowych

Filmy korporacyjne to nowoczesny sposób promocji przedsiębiorstw, ich usług lub towarów. Za pomocą kilkuminutowego spotu zmontowanego z ciekawych ujęć można oddać atmosferę panującą w firmie, zaprezentować jej historię, osiągnięcia, hasło przewodnie oraz misję. W filmie warto też uwzględnić pracownikówbudujących na co dzień daną organizację. Filmy korporacyjne znakomicie kreują wizerunek firm, […]

Zwiększ ruch na stronie, czyli o optymalizacji sklepów internetowych

Optymalizacja sklepu internetowego to całokształt procesów potrzebnych do ustalenia pozycji portalu w Google. Bazuje na umieszczeniu na stronie dobrze dopasowanej tematyki, zdjęć oraz słów, które pomogą potencjalnym klientom na bezproblemowe trafienie na nas w internecie. Prześledźmy jak osiągnąć najlepsze rezultaty w przeglądarce, korzystając z odpowiednich mechanizmów do optymalizacji sklepów internetowych. […]

Rodzaje i charakterystyka pozycjonowania

Istnieją trzy kluczowe sposoby pozycjonowania: – pozycjonowanie lokalne, – pozycjonowanie Long Tail, to znaczy na tzw. długi ogon, – pozycjonowanie okresowe. Pozycjonowanie Lokalne W pozycjonowaniu tego typu najistotniejsze jest dołączenie do słowa kluczowego nazwy konkretnej lokalizacji. W pozycjonowaniu lokalnym można uwzględnić przeważnie: – dzielnicę (np. “sklep odzieżowy Mokotów”) – miasto […]

O pozycjonowaniu stron

Pozycjonowanie stron internetowych to szereg działań mających na celu poprawienie widoczności stron w organicznych wynikach wyszukiwania. Im wyżej strona wyświetla się w wynikach wyszukiwania, tym większy ruch w witrynie, co ostatecznie powinno prowadzić do zwiększenia konwersji firmy. Innym atutem tego działania jest wzmocnienie rozpoznawalności produktu, usługi albo samego brandu. Google […]

Organizacja targów, kreowanie wizerunku marki – co zlecisz agencji reklamowej?

Gdy prowadzi się firmę, obojętnie czy zajmujemy się produkcją, dystrybucją czy świadczeniem usług, działania reklamowe winny być istotnym elementem kreowania rozpoznawalności marki. Korporacje oraz duże przedsiębiorstwa mają finanse na organizację i opłacanie własnych działów ds. reklamy, jednak małe biznesy, które z rzadka prowadzą akcje promocyjne, z reguły szukają pomocy u […]

Czy optymalizacja stron jest skuteczna?

Zapłaciłeś krocie za firmową witrynę internetową, jednak ona nie zachęca kolejnych klientów? Jest świetnie zaprojektowana i posiada najnowsze rozwiązania, jednak klientów w ogóle nie jest więcej? Licznik odsłon nie rusza się mimo intensywnych działań? Prawdopodobnie przyczyn należy szukać w niskiej widoczności w internecie. Internauci najczęściej używają popularnych wyszukiwarek – dobry […]