
Uzyskaj więcej informacji o Kraków agencja reklamowa
Gdy prowadzi się firmę, obojętnie czy zajmujemy się produkcją, dystrybucją czy świadczeniem usług, działania reklamowe winny być istotnym elementem kreowania rozpoznawalności marki. Korporacje oraz duże przedsiębiorstwa mają finanse na organizację i opłacanie własnych działów ds. reklamy, jednak małe biznesy, które z rzadka prowadzą akcje promocyjne, z reguły szukają pomocy u agencji reklamowych.
Agencja reklamowa – ekipa specjalistów pomoże Ci w promocji
Agencja reklamowa to grupa kreatywnych specjalistów z ogromnym doświadczeniem, dysponujących wieloma umiejętnościami przydatnymi w marketingu. Dzięki zatrudnieniu ekspertów doskonale orientujących się zarówno w sferze tradycyjnych mediów, kampanii promocyjnych w internecie (social media, filmy i animacje viralowe), jak i grafiki użytkowej (również DTP), agencja reklamowa gwarantuje klientom całościową obsługę. Młode przedsiębiorstwa mogą zlecić stworzenie pełnej identyfikacji wizualnej razem z księgą logotypu i wzorami akcydensów (wizytówki, papier firmowy oraz obwoluty), a te które dysponują już swoim logo mogą być pewne, że będzie ono prawidłowo zastosowane podczas tworzenia materiałów reklamowych – stoisk targowych, ulotek, billboardów czy kalendarzy. Agencja marketingowa pomoże też stworzyć atrakcyjne, unikatowe teksty na stronę www zamawiającego, a także opracuje strategię komunikacji z klientami poprzez najpopularniejsze media społecznościowe, jak np. Instagram, Twitter czy Facebook.
Kiedy należy zdecydować się na współpracę z agencją reklamową?
Oferta agencji marketingowej adresowana jest głównie do podmiotów, które nie posiadają swojego działu promocji. Aczkolwiek nie znaczy to, że to wyłączny model współpracy. Praca agencji nierzadko polega na wsparciu istniejącego już w przedsiębiorstwie działu ds. reklamy i marketingu. Jeśli zatem nie ma on wprawy w przygotowaniu targów, spotkań z klientami lub sympozjów wymagających zazwyczaj drobiazgowego planowania, takie obowiązki można zlecić zewnętrznej agencji reklamowej. Może ona też posłużyć za narzędzie wspierające tworzenie zżytego ze sobą oraz wykwalifikowanego zespołu pracowników – należy zlecić jej przygotowanie planu szkoleń albo zaplanowanie wyjazdu integracyjnego. Na rynku działają dziesiątki agencji marketingowych, warto jednakże wybierać te, które dają dostęp do znacznego zespołu kompetentnych ekspertów. Umożliwi to zlecenie wszelkich działań reklamowych jednej agencjii dzięki temu większą kontrolę nad spójnością kampanii i wizerunku firmy.
Dane kontaktowe:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków
Mob.: + 48 733-378-564
E-mail:
[email protected]