
Przed przedsiębiorstwami, które organizują promocję bądź jadą na targi, częstokroć pojawia się dylemat, jaki gadżet reklamowy zamówić. Powinien on przecież nie tylko przykuwać uwagę klientów, ale też być na tyle przydatny, żeby codziennie go wykorzystywali i w ten sposób utrwalali więź z marką. Takim produktem jest m.in. torba z nadrukiem.
Torby z własnym logo – typy
Sprawdzając ofertę firm zajmujących się nadrukami na gadżetach reklamowych błyskawicznie spostrzeżemy, że pod frazą “torba” pojawia się kilka artykułów. Są to miedzy innymi torby na zakupy – najbardziej użyteczny i zapewne najpopularniejszy gadżet reklamowy. Nadruk nazwy imprezy bądź logotypu na bawełnianych, jutowych i płóciennych torbach na ramię po prostu doskonale wygląda, a przy tym jest dostatecznie trwały, aby przez długi czas utrzymywać się na materiale. Kolejnym plusem tych toreb jest ich cena. Zależnie od typu torby i nakładu zamówienia, koszt zwykle zaczyna się od paru złotych za jedną sztukę. Nadruki można wykonać też na torbach na laptopa czy torbach sportowych i konferencyjnych. Są to gadżety, które docenią między innymi organizatorzy prestiżowych sympozjów oraz wykładów. Rzecz jasna, koszt produktów tego rodzaju i wykonania druku na nich jest w takich przypadkach znacznie wyższy – dochodzi do kilkudziesięciu złotych.
Gdzie opłaca się zamówić torby na zakupy?
Agencje organizujące akcje promocyjne przeważnie zamawiają kilka różnych gadżetów. Powinny więc nawiązać współpracę z hurtownią z gadżetami, która posiada w ofercie jeszcze przynajmniej kilkadziesiąt innych artykułów promocyjnych do zadruku. Wraz z torbami na ramię warto zlecić np. nadruk na ręcznikach, plecakach typu worek czy innych użytecznych artykułach z tkaniny lub uzupełnić zamówienie o standardowe gadżety reklamowe, jak ołówki, długopisy i smycze, które wciąż są uwielbiane przez klientów.