Reklama i marketing

Google uczy, jak zatrudnić agencję SEO

Kiedy masz swój biznes i tworzysz dla niego stronę firmową, niewątpliwie z czasem zastanawiasz się, co zrobić, aby wyświetlała się ona jak najwyżej w wynikach wyszukiwania. To oczywiste wszak, iż w dzisiejszych czasach widoczność w sieci jest jednym z warunków sukcesu, bo to właśnie tu gros klientów pierwszy raz przeczyta […]

Projekt gazety firmowej

Korporacyjny biuletyn to bardzo dobry sposób komunikacji wewnątrz przedsiębiorstwa, ale również rodzaj reklamy. Sprawdźmy zatem, jakie treści warto umieścić w takim biuletynie i czy warto postawić na ten rodzaj komunikacji. Projekt gazety – likwidacja błędów komunikacyjnych w firmie Korporacyjny biuletyn może pełnić dwie role. Kluczową jest komunikacja wewnętrzna – informowanie […]

Jak mądrze wybrać firmę SEO?

Przedsiębiorstwa oraz właściciele stron internetowych, którzy chcą dotrzeć do wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania, są w stanie to osiągnąć na minimum kilka sposobów. Pierwszy, którego nie rekomenduje się, to próbowanie działań samemu. Nie mając kwalifikacji w tematyce SEO i nie obserwując codziennie komunikatów o modyfikacjach w algorytmie Google, ciężko działać […]

Projektowanie stron internetowych – jak dziś wygląda?

Funkcjonalność witryn internetowych wynika w szczególności z ich projektów. Projektując strony internetowe należy nie tylko opierać się na walorach estetycznych, ale też doświadczeniu użytkowników – jeśli nawigacja na serwisie przysporzy im problemów, od razu wejdą na drugą witrynę lub wybiorą usługi innej firmy. By zatem witryna przyniosła nam spodziewane korzyści, […]

Twoja firma w Mapach Google – wirtualny spacer 3D

Promocja firmy w Mapach Google to dzisiaj jeden z głównych punktów reklamy marki w sieci. Dzięki niej stajemy się widoczni dla osób wyszukujących konkretnej usługi w danej lokalizacji i możemy w ten sposób pozyskać wielu klientów. Istnieje doskonały sposób, by pośród mnóstwa podobnych firm w naszej miejscowości zaznaczyć swoją obecność […]