Ogólna dostępność internetu oraz łatwość korzystania z niego do wyszukania potrzebnych produktów i usług doprowadziła do tego, że każde przedsiębiorstwo pragnie teraz zaistnieć w sieci. W rzeczy samej, samo założenie strony firmowej nie oznacza, że potencjalni klienci nas znajdą – ważna jest wszak obecność na pierwszych miejscach w wynikach wyszukiwania. […]
Czy opinie o firmie mają znaczenie? Skuteczny monitoring marki z BrandMentions
Jak nas widzą, tak nas piszą – głosi stare polskie przysłowie. I trudno mu odmówić prawdziwości, bo wizerunek czasem może zaważyć na losach firmy, jej upadku lub sukcesie. Dlatego narzędzia do monitoringu internetu pomagające w analizie odbioru marki są coraz chętniej wykorzystywane w biznesie. Jednym z nich jest wysoko oceniane […]
Google uczy, jak zatrudnić agencję SEO
Kiedy masz swój biznes i tworzysz dla niego stronę firmową, niewątpliwie z czasem zastanawiasz się, co zrobić, aby wyświetlała się ona jak najwyżej w wynikach wyszukiwania. To oczywiste wszak, iż w dzisiejszych czasach widoczność w sieci jest jednym z warunków sukcesu, bo to właśnie tu gros klientów pierwszy raz przeczyta […]
Projekt gazety firmowej
Korporacyjny biuletyn to bardzo dobry sposób komunikacji wewnątrz przedsiębiorstwa, ale również rodzaj reklamy. Sprawdźmy zatem, jakie treści warto umieścić w takim biuletynie i czy warto postawić na ten rodzaj komunikacji. Projekt gazety – likwidacja błędów komunikacyjnych w firmie Korporacyjny biuletyn może pełnić dwie role. Kluczową jest komunikacja wewnętrzna – informowanie […]
Wizytówki NAP, artykuły z linkiem kanonicznym – do czego użyć PBN?
By odbiorca wyszukał twój biznes powinieneś nie tylko posiadać stronę firmową, lecz także zatroszczyć się o jej pojawianie się w wynikach wyszukiwania. Do tego istotna jest treść strony oraz to czy cyklicznie pojawiają się na niej nowe profesjonalne i pomocne dla użytkownika treści. Jednak nie wolno także pominąć tzw. link […]
Buyer persona w content marketingu – po co i jak ją stworzyć?
Buyer persona to model klienta, ułatwiający planowanie i realizację działań marketingowych, w tym przygotowanie strategii content marketingowej i tworzenie treści. Wyjaśniamy, czym dokładnie jest, do czego się przydaje i jak ją stworzyć. Buyer persona – co to takiego? Co to jest persona? Buyer persona lub marketing persona (czasami nazywana też […]
Frazy kluczowe – czy znasz wszystkie ich typy i wiesz, na które z nich warto się pozycjonować?
Rozpoczynając współpracę z agencją SEO z pewnością spotkacie się z terminem słowa/frazy kluczowe (z ang. keywords), a także z takimi określeniami jak long-tail, frazy sprzedażowe czy brandowe. Co oznaczają te pojęcia i jakie typy fraz są szczególnie istotne w pozycjonowaniu? Wyjaśniamy w artykule. Czym są frazy kluczowe? Zacznijmy jednak od […]
Jak mądrze wybrać firmę SEO?
Przedsiębiorstwa oraz właściciele stron internetowych, którzy chcą dotrzeć do wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania, są w stanie to osiągnąć na minimum kilka sposobów. Pierwszy, którego nie rekomenduje się, to próbowanie działań samemu. Nie mając kwalifikacji w tematyce SEO i nie obserwując codziennie komunikatów o modyfikacjach w algorytmie Google, ciężko działać […]
Projektowanie stron internetowych – jak dziś wygląda?
Funkcjonalność witryn internetowych wynika w szczególności z ich projektów. Projektując strony internetowe należy nie tylko opierać się na walorach estetycznych, ale też doświadczeniu użytkowników – jeśli nawigacja na serwisie przysporzy im problemów, od razu wejdą na drugą witrynę lub wybiorą usługi innej firmy. By zatem witryna przyniosła nam spodziewane korzyści, […]
Personalizacja contentu – co i jak personalizować? Przykłady dobrych praktyk
Co łączy Netflix, Amazon i Spotify? Na pewno fakt, że te marki wykorzystują personalizację, aby maksymalnie przyciągnąć uwagę i zaangażować swoich użytkowników. Bez względu na wielkość firmy czy liczbę produktów w asortymencie, warto w strategii content marketingowej wziąć pod uwagę – poza innymi technikami i metodami – również pomysły na […]