Internetowe witryny

Google uczy, jak zatrudnić agencję SEO

Kiedy masz swój biznes i tworzysz dla niego stronę firmową, niewątpliwie z czasem zastanawiasz się, co zrobić, aby wyświetlała się ona jak najwyżej w wynikach wyszukiwania. To oczywiste wszak, iż w dzisiejszych czasach widoczność w sieci jest jednym z warunków sukcesu, bo to właśnie tu gros klientów pierwszy raz przeczyta […]

Nie zastąpi porady lekarskiej, ale dostarcza cennych informacji – portal zdrowia

Internet to miejsce, gdzie bardzo łatwo udaje się wyszperać informacje na każdy temat. Internauci mają szczególną słabość do odpytywania wyszukiwarki Google o zagadnienia zdrowotne, nierzadko wręcz poprzedzając ostateczną decyzję o konsultacji ze specjalistą długim szperaniem w sieci w celu odnalezienia na własną rękę odpowiedzi na palący problem. Ale czy to […]

Projektowanie stron internetowych – jak dziś wygląda?

Funkcjonalność witryn internetowych wynika w szczególności z ich projektów. Projektując strony internetowe należy nie tylko opierać się na walorach estetycznych, ale też doświadczeniu użytkowników – jeśli nawigacja na serwisie przysporzy im problemów, od razu wejdą na drugą witrynę lub wybiorą usługi innej firmy. By zatem witryna przyniosła nam spodziewane korzyści, […]

Czy cache’owanie może pogorszyć wydajność strony?

Podobno, jeśli tytuł artykułu zawiera pytanie, to odpowiedź na nie zazwyczaj brzmi „Nie”. W przypadku tego zagadnienia jest jednak inaczej… Tak, cache’owanie może pogorszyć wydajność strony. Może wręcz tę stronę zabić. Przekonał się o tym właściciel pewnego sklepu internetowego. Sytuacja, jakich wiele. Klient znalazł wykonawcę, zamówił sklep i go otrzymał. […]

Malware i wirus na stronie internetowej – o usuwaniu infekcji WP

WordPress stał się w mijających latach tak szeroko rozpowszechnionym systemem zarządzania treścią, iż ilość sklepów oraz witryn internetowych tworzonych z jego użyciem szacuje się w tej chwili na setki milionów. Powszechność stosowania tego CMS-a powoduje, iż strony tworzone na WordPressie są atrakcyjnym celem ataków hakerskich. W razie zainfekowania strony złośliwym […]

Rodzaje i charakterystyka pozycjonowania

Istnieją trzy kluczowe sposoby pozycjonowania: – pozycjonowanie lokalne, – pozycjonowanie Long Tail, to znaczy na tzw. długi ogon, – pozycjonowanie okresowe. Pozycjonowanie Lokalne W pozycjonowaniu tego typu najistotniejsze jest dołączenie do słowa kluczowego nazwy konkretnej lokalizacji. W pozycjonowaniu lokalnym można uwzględnić przeważnie: – dzielnicę (np. “sklep odzieżowy Mokotów”) – miasto […]

Usuwanie filtrów Google – wprowadzenie

Spostrzegłeś gwałtowny spadek pozycji Twojej strony? Czy strona przestała także pojawiać się w wyszukiwarce po wpisaniu precyzyjnych i wypozycjonowanych uprzednio fraz? Mimo wielu zabiegów, strona nie poprawia swojej pozycji w Google? Jeżeli zaobserwujemy wyżej wymienione objawy, oznaczać to będzie obciążenie domeny filtrem Google. Jak działa filtr Google W pierwszej kolejności […]