Ogólna dostępność internetu oraz łatwość korzystania z niego do wyszukania potrzebnych produktów i usług doprowadziła do tego, że każde przedsiębiorstwo pragnie teraz zaistnieć w sieci. W rzeczy samej, samo założenie strony firmowej nie oznacza, że potencjalni klienci nas znajdą – ważna jest wszak obecność na pierwszych miejscach w wynikach wyszukiwania. […]
Google uczy, jak zatrudnić agencję SEO
Kiedy masz swój biznes i tworzysz dla niego stronę firmową, niewątpliwie z czasem zastanawiasz się, co zrobić, aby wyświetlała się ona jak najwyżej w wynikach wyszukiwania. To oczywiste wszak, iż w dzisiejszych czasach widoczność w sieci jest jednym z warunków sukcesu, bo to właśnie tu gros klientów pierwszy raz przeczyta […]
Gdzie znaleźć kompleksowe informacje o wydarzeniach i atrakcjach w Małopolsce?
Choć Małopolska to jedno z mniejszych polskich województw, ma ono mnóstwo do zaoferowania zarówno turystom z innych części kraju, jak i zza granicy. Dzieje się tu wiele, więc nieraz trudno znaleźć coś dla siebie w ogromie informacji o najnowszych wydarzeniach kulturalnych czy sportowych oraz ciekawych zabytkach w Małopolsce. Fajne miejsca […]
Nie zastąpi porady lekarskiej, ale dostarcza cennych informacji – portal zdrowia
Internet to miejsce, gdzie bardzo łatwo udaje się wyszperać informacje na każdy temat. Internauci mają szczególną słabość do odpytywania wyszukiwarki Google o zagadnienia zdrowotne, nierzadko wręcz poprzedzając ostateczną decyzję o konsultacji ze specjalistą długim szperaniem w sieci w celu odnalezienia na własną rękę odpowiedzi na palący problem. Ale czy to […]
Wizytówki NAP, artykuły z linkiem kanonicznym – do czego użyć PBN?
By odbiorca wyszukał twój biznes powinieneś nie tylko posiadać stronę firmową, lecz także zatroszczyć się o jej pojawianie się w wynikach wyszukiwania. Do tego istotna jest treść strony oraz to czy cyklicznie pojawiają się na niej nowe profesjonalne i pomocne dla użytkownika treści. Jednak nie wolno także pominąć tzw. link […]
Sitemap, czyli mapa witryny – czym jest i dlaczego Twoja strona jej potrzebuje
Osoby, które dopiero wprowadzają swój biznes do sieci, często odczuwają frustrację, kiedy strona ich firmy nie pojawia się natychmiast w wynikach wyszukiwania. Pełna indeksacja nowych stron może trwać nawet miesiącami i na długość tego procesu wpływa wiele czynników. Jednym ze sposobów na jego przyspieszenie jest utworzenie mapy witryny i zgłoszenie […]
Projektowanie stron internetowych – jak dziś wygląda?
Funkcjonalność witryn internetowych wynika w szczególności z ich projektów. Projektując strony internetowe należy nie tylko opierać się na walorach estetycznych, ale też doświadczeniu użytkowników – jeśli nawigacja na serwisie przysporzy im problemów, od razu wejdą na drugą witrynę lub wybiorą usługi innej firmy. By zatem witryna przyniosła nam spodziewane korzyści, […]
Czy cache’owanie może pogorszyć wydajność strony?
Podobno, jeśli tytuł artykułu zawiera pytanie, to odpowiedź na nie zazwyczaj brzmi „Nie”. W przypadku tego zagadnienia jest jednak inaczej… Tak, cache’owanie może pogorszyć wydajność strony. Może wręcz tę stronę zabić. Przekonał się o tym właściciel pewnego sklepu internetowego. Sytuacja, jakich wiele. Klient znalazł wykonawcę, zamówił sklep i go otrzymał. […]
Malware i wirus na stronie internetowej – o usuwaniu infekcji WP
WordPress stał się w mijających latach tak szeroko rozpowszechnionym systemem zarządzania treścią, iż ilość sklepów oraz witryn internetowych tworzonych z jego użyciem szacuje się w tej chwili na setki milionów. Powszechność stosowania tego CMS-a powoduje, iż strony tworzone na WordPressie są atrakcyjnym celem ataków hakerskich. W razie zainfekowania strony złośliwym […]
Rodzaje i charakterystyka pozycjonowania
Istnieją trzy kluczowe sposoby pozycjonowania: – pozycjonowanie lokalne, – pozycjonowanie Long Tail, to znaczy na tzw. długi ogon, – pozycjonowanie okresowe. Pozycjonowanie Lokalne W pozycjonowaniu tego typu najistotniejsze jest dołączenie do słowa kluczowego nazwy konkretnej lokalizacji. W pozycjonowaniu lokalnym można uwzględnić przeważnie: – dzielnicę (np. “sklep odzieżowy Mokotów”) – miasto […]